dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under juli 2011

Av alexandra helander - 12 juli 2011 12:07

Här bjuds på ett MYCKET bra tips!


  


Dagens tips är dom här bensydden, Nevada har sånna och dom är Superbra! Lätta att göra ren och torkar betydligt sammare än vanliga! Och dom är Jättehållbara, och man behöver aldrig vara rädd för att man späner dom för hårt eller för löst! Dom sitter bra och glider inte! Jag tror Jenny köpte dom från Börjes...


Ett Starkt tips!


Av alexandra helander - 12 juli 2011 11:32

I dag så ska jag ut i skogen med Nevada, Jenny ska med och jag tror hon skulle ta Wotis, och sen så ska vi troligen galoppa lite! Hoppas vädret håller bara! Men det är i kväll jag ska rida han, så jag har INGEN aning om vad jag ska göra nu innan det... så jag bloggar lite, men vad vill ni att jag ska blogga om, ska jag skriva om vad jag gjort under dagen eller om tips m.m vad vill NI??


En bild från förut!

 

Av alexandra helander - 11 juli 2011 22:41

Nu till dagsens filmtips!


 


Det här är nog den BÄSTA filmen jag sätt på SÅ länge! Det får 10 av 10 stjärnor! Detta är en film som är den Ultimata filmen! Den som inte kollar på den här filmen missar något STORT! Jag tror vi köpte den på ICA MAXI..


MISSA INTE DEN HÄR FILMEN!

Av alexandra helander - 11 juli 2011 12:21

Camilla skrev till mig angående inlägget on husvagnarna...


Camilla:

Jäklar vilken stor och hög husvagn men häftig också.

 
Alexandra: 
Klart den är stor och häftig, jag tycker vi ska ha en sån, men det ända är väl att man ska kunna ta sig fram på den också!
 
det här är Camilla och Wotis
Av alexandra helander - 10 juli 2011 22:51

Vi har ju en vanlig KABE husvagn..

  


Men är det sån här vi ska ha om vi köper en ny?


Av alexandra helander - 10 juli 2011 21:38

I morron så ska jag nog bada, för jag hoppas på BRA väder! Och i så fall så ska jag steka lite då, men sen så ska jag inte göra så mycket, just det, Nevada får vilodag i morron, och Jenny ska nog göra något med Katten så ska nog ta lite kort och kanske lägga ut något här på bloggen då! Men ses kanske senare!


  

bild på Nevadas namnskylt..

Av alexandra helander - 10 juli 2011 21:28

  

spansk trav


  

spansk trav (igen)


  

vacker tass


  

påbörjat att stå upp...

Av alexandra helander - 10 juli 2011 21:17

  

snövit, kaninen i stallet


  

haha..


    

mamma håller på och målar stcketet, innan och efter!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards