dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 15 juli 2011

Av alexandra helander - 15 juli 2011 14:12

Puss och Hej på er! Jag har kommit på att jag är "hemmakär" eller ja... när man bor på landet några meter till stallet med alla härliga människor, för mig är det inte så konstigt! Jag HISSAR alla härliga vänner som håller mig i liv!


  


Puss och Kram  


Av alexandra helander - 15 juli 2011 12:45

Jag kommer inte kunna blogga på några dar för jag har inte tillgång till dator.. men efter det blir det Inlägg!! Och just det, jag ska troligen rida Nevada på måndag också..   


  

Bild på mig och Palle från en "riduppvisning"

Av alexandra helander - 15 juli 2011 11:50

Sara Södergren och Camilla Maxe har skrivit till mig...


Sara Södergren

VANN på dagens gåta! Och hon bloggar på vickelbyponny.blogg.se

Alexandra

Grattis Sara!

 

 

Camilla Maxe

Du är ju jätteduktig på att fota såklart att du är Gärdtre's paparazzi ju!

Alexandra 

haha.. tack!

Av alexandra helander - 15 juli 2011 10:05

Vad är det här för väder??     Jag vill ha SOL! Så jag och Camilla kan Steka!


Jag är så j**la trött!   

Men nån dag när det blir bättre väder så ska jag och min kompis Sara Södergren tälta... i trädgården... haha vi är lite konstiga!    Men på Söndag så ska vi (familj) åka och hälsa på familjen Karlsson!   Ska bli roligt, det var ju Så länge sedan nu! Men i går så var jag i stallet (var annars?), där tog jag kort på Camilla Maxe när hon red Wotis, och så kollade jag när Jenny red Nevada... Och jag har tydligen blivit Gärdtres paparazzi! Haha.... Men jag bjuder på en bild från en vinter?


 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards