dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 16 juli 2011

Av alexandra helander - 16 juli 2011 22:09

Nevada på ängen.. jag hittde lite bilder ni får väl nån.. 


  

den här..


  

visst finns det mycket glädje i bilden??



Av alexandra helander - 16 juli 2011 21:14

HEJ på er! Nu är jag hemma!   


Jag har INTE sovit bra i natt så när jag inte har gjort det så brukar jag vara på Jättedåligt humör och så eller så är jag den gladaste i världen! Och i dag så vet jag inte riktigt vad jag var? När vi ( Camilla Maxe, Jenny Ahlström, jag) satt på bänken ute vid stallet så satt vi och pratade och så slocknade mina ögon (bokstavligen!) Det blev Helt svart tills man ryckte till av att Camilla skrattar! Nej då, jag är inte trött eller galen? Jag är bara Liiiite speciell! Och det är nått man får leva med om man känner mig!    Haha... och jag tror jag hade den Bästa lördagkvällen av ALLA som läser det här! Att skratta och ha roligt med dom i stallet överklassar ALLT!   för när jag är där blir ju typ allt..   ja.. liiite roligare an vanligt! HAHA!

Men i morron så ska man till familjen Karlsson och..  

Och på Måndag så kanske man ska hitta på något med Nevada, uteritt, rida på ridbanan, en lugn barbacka ritt eller kanske longera? Förslag?

Och på Tisdag så ska Jag, Jenny, Camilla och kanske Jessica ut i skogen på en sväng..troligen då den "långa" turen, men sen på Onsdag så hoppas jag på Sol så jag och Camilla kan steka!! Och just det.. jag pratar ju mycket om Camilla Maxe i min blogg! Hon bloggar på http://camillasss.blogg.se/ hon skriver inte på den just nu men ni kan ju läsa den så att ni vet lite mera om henne, men om jag ska beskriva henne kort så är hon nog den Roligaste idioten jag känner som jag Alltid skrattar med och som är en storm härlig persion! Alla borde vara som hon!   


Här kommer en bild på MIN underbaraste katt som skriver med mig just nu!

 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards