dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 12 juli 2011

Av alexandra helander - 12 juli 2011 21:58

Sara är vinnare av Dagens gåta!


Hon bloggar på http://sarapuss.soclog.se/ 

Av alexandra helander - 12 juli 2011 16:16

Dagens filmtips är.... HAIRSPRAY!


 

Tracy Turnblad har bara en passion i livet, och det är att Dansa! Men sin knubbiga kropp, stora hår och ännu större hjärta blir hon "The Corny Collins Show" nya stjärna! "I´m big, blond and beautiful!"

 

Den här filmen var inte så bra i början men när man hade kollat på den och kopplar allt så var den Bra! Det är en komedi från 1988, den är 1 tim och 28 min... den är köpt på Ica Maxi...


Den får 7 av 10 stjärnor!


Puss och kram   

Av alexandra helander - 12 juli 2011 12:53

Nu till dagens gåta, den som gissar rätt kommer jag länka i ett inlägg!

Så skynda att skriva!


Vad kallas en groda utan ben?


Av alexandra helander - 12 juli 2011 12:28

Bilder fån igår på Jenny när hon rider Nevada och när hon longerar "Katten"


 

 

 

  

fint steg


  

den här är fin


  

den här också


  

Lilla Katten


 

 

Av alexandra helander - 12 juli 2011 12:07

Här bjuds på ett MYCKET bra tips!


  


Dagens tips är dom här bensydden, Nevada har sånna och dom är Superbra! Lätta att göra ren och torkar betydligt sammare än vanliga! Och dom är Jättehållbara, och man behöver aldrig vara rädd för att man späner dom för hårt eller för löst! Dom sitter bra och glider inte! Jag tror Jenny köpte dom från Börjes...


Ett Starkt tips!


Av alexandra helander - 12 juli 2011 11:32

I dag så ska jag ut i skogen med Nevada, Jenny ska med och jag tror hon skulle ta Wotis, och sen så ska vi troligen galoppa lite! Hoppas vädret håller bara! Men det är i kväll jag ska rida han, så jag har INGEN aning om vad jag ska göra nu innan det... så jag bloggar lite, men vad vill ni att jag ska blogga om, ska jag skriva om vad jag gjort under dagen eller om tips m.m vad vill NI??


En bild från förut!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards