dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 14 juli 2011

Av alexandra helander - 14 juli 2011 15:31

Dagens gåta.. den som gissar rätt får en länkning i ett av mina inlägg!!


Fråga:

Ju fler du tar desto fler lämnar du bakom dig.

 

 

Av alexandra helander - 14 juli 2011 14:02

Nu till dagens filmtips... Cherish!


 


Polisen anklagar Zoe för att kört på och dödat en polisman. Hon sätts i husarrest med fotboja i väntan på rättegång. Nu börjar Zoe´s ihärdliga försök att bevisa sin oskuld inför sin övervakare. Och i sin jakt på den riktiga gärningsmannen utsätter hon sig för stor fara och även andra, överlever hon är den stora frågan? 

 

Det här är en Rolig komedi och när det väl händer något roligt är det Roligt, men den är även är det späningen! Den är 96 min och vi har köpt den på Ica Maxi

den här filmen får...


8 av 10 stjärnor!


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 14 juli 2011 08:54

För någon dag sedan så red ju jag ut på Nevada, och då hade Jenny Wotis och så när jag kom ut i stallet så hade det ju regnat under dan och det regnade fortfarande, men så slutade det och då så då gick vi och hämtade hästarna, men då började det igen, men vi gjorde klart hästarna, och när vi red iväg så var det soligt och jätte härligt, men sen så började vi trava och det gick bra, sen så tog vi galopp... och jag satt kvar! Känner mig SÅ duktig! Haha... men nu hinner jag inte säga mera... 

hej då!

  


Puss och Kram   


Av alexandra helander - 14 juli 2011 08:36

Förlåt för dåligt uppdatering... men i går så solade jag, så nu har man fått lite färg men jag och Camilla ska sola lite i dag, fast nu så ska jag åka till tuna park och shoppa, det var sååå länge sedan, men när jag åker dit så brukar jag gå där i från och se ut så här..

ni kan ju få se vad jag köpt när jag kommer hem. Men sen så ska vi och bada, men jag vet inte om jag ska följa med.. men jag har ett bra lov! Nån dag så ska jag och Camilla nog ut i skogen en sväng, och just det, i nästa inlägg så kan jag berätta om hur det gick att rida Nevada i skogen här om dan!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards