dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 6 juli 2011

Av alexandra helander - 6 juli 2011 22:49

I dag har man varit i stallet, var annars?? I dag red jag inte, men jag bjöd på Tårta, som gjorde en härlig stämning till att börja med! Där satt vi och åt, och det var gotti! Och vi pratade och hade det bra! (det var Jenny, Camilla, Therese och Jag som åt och pratade) Men sen har jag för mig att dom gick och hämtade hästarna, jag lämnade hem tårtan, och sen så åkte Therese hem för hon hade ridit redan, men Camilla och Jenny red, och jag och Ronja (Camillas hund) gick en sväng och plockade HALLON! Jag har världens godaste hemma hos mig, och det finns MASSOR! men sen så gick vi till stallet och drack båda vatten, skönt när man kommer från solen! Men sen så satte vi oss ett tag och sedan så kom Camilla och Jenny skrittandes... sen körde Jenny "Katten", och jag och Camilla skulle ju STEKA! Så vi gick och satte oss på en sten och stekte ett tag, och jag hade ju shorts och linne, och Camilla hade "halvkorta" byxor och linne tror jag... men i alla fall så satt ju bara Camilla på rumpan, men jag la mig ju på mage, och efter att tag när man reser sig upp så är hela benen bokstavlingen helt RÖD PRICKIGA! ALDRIG mera att jag ligger där utan fillt!! För det var ju torr måssa där m.m och Camilla skratta åt mig då.... och det var ju Inte kul! Jag såg ju ut som jag vet inte vad!!! Och sen gick vi till stallet, och man ser ju helt knäpp ut på låren! Men efter ett tag så skodde Micke Nevada och jag och Camilla gick upp med Wotis till sommarhagen, och sen kom vi tillbaka så fikade vi lite sen fick Nevada sitt Snygga Nya flugtäcke! Snygg han blev! Och sen gick vi upp till hagen med honom, och då skulle Camilla upp med två dunkar vatten, det låter inte jobbigt med fy med vatten i dom är dom SÅ tunga!! Jag kan ju typ gå nån meter sen är jag Helt slut! Hahaha... tyvärr inga bilder från denna HÄRLIGA dag med allla UNDERBARA vänner i stallet!!

Av alexandra helander - 6 juli 2011 22:19

Och påtal om det med porträttbilder med hästar/djur är att man ska gärna ha en egen kamera jag kan få låna för att jag inte har bästa minne på min, men även om jag tar med någon annans kamera så vill jag att min logga ska stå på ALLA VID ANDVÄNDNING av bilderna! Och jag ska sätta dit loggan.... Tack!

Av alexandra helander - 6 juli 2011 22:01

Vad vill NI att jag ska blogga om!? Och det skulle vara kul om ni ville kommentera för att jag har upp till 50 läsare varje dag! Och man vill ju gärna veta vilka som läser!

Och vad ska jag blogga om, ska jag ha mera kort, bättre uppdateringar? Vad vill NI!?!?

Jag tycker om att ta kort, och säg gärna till för jag är öppen för att ta kort, tar då gärna porträttbilder med häst/djur...



  

en bild på Smirre på nyby, inte den bästa, men jag tror ni redan sett som andra!



Av alexandra helander - 6 juli 2011 10:08

I dag ska jag och Camilla Maxe STEKA! Vi har väntat på solen SÅ länge! Och nu kommer ju Solen fram!! JA!! Vi försökte steka i går, blev inte så lyckat tror jag!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards