dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 7 juli 2011

Av alexandra helander - 7 juli 2011 22:16

I dag var jag ute med Nevada och tog lite kort, jag var en liten stygg flicka och inte tog någon hjälm för jag skulle ju ta porträttbilder, och det gick bra, han var inte på världens bästa humör för det.... men men, det gick bra, och jag skulle ju ta lite kort från marken också, så efter några bilder så hoppar jag av och tar lite bilder, och sen ser jag att han hade ett sår på tror det var vänster fram, och jag brukar ju Alltid vara Jättenoga med att kolla igenom benen m.m men jag hade lite brottom och vi skulle ju ta kort så jag bara borstade snabbt, och jag missade det för vi har inte bästa ljuset i stallet och det satt långt fram och innåt, och Jenny tror att han blivit sparkad i hagen, för det var som ett hack in, men han är inte halt, bara lite stel... som tur är! I morron ska jag först vet inte vad, sen kommer Camilla och Ronja, då ska jag steka, och ta kort på Camilla och sen ska vi prata och skratta mycket! Och sen kanske Jenny kommer? Då blir det väl att prata med henne m.m, kolla Nevadas sår kanske? Här kommer bilder från dagen!


 Hela mitt liv har en pusselbit saknas, DU är pusselbiten som håller ihop mig 


  

han har liite gräsmage, men han är ju 18 år, då får han det!


  Fiiinis hästen!


   

DU är den som gör mig till den JAG är!


  liiite ljust i mitt anskite, och ursäkta den torrrra busken som kom med!


  Älskar dig... <3


  vinden i håret..


<3


  ni behöver ju inte kolla på mig.. var meningen att ni skulle kolla på Nevada!



Av alexandra helander - 7 juli 2011 08:53

God Morrron! bjuder på en gammal bild på mig!!


 

Av alexandra helander - 7 juli 2011 08:49

Linn Mossteg har skrivit till mig:


Jag vill ha fler bilder! <3 :)


Vill ni andra också ha det, så gör som Linn och skriv till mig!

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards