dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under juli 2011

Av alexandra helander - 6 juli 2011 22:19

Och påtal om det med porträttbilder med hästar/djur är att man ska gärna ha en egen kamera jag kan få låna för att jag inte har bästa minne på min, men även om jag tar med någon annans kamera så vill jag att min logga ska stå på ALLA VID ANDVÄNDNING av bilderna! Och jag ska sätta dit loggan.... Tack!

Av alexandra helander - 6 juli 2011 22:01

Vad vill NI att jag ska blogga om!? Och det skulle vara kul om ni ville kommentera för att jag har upp till 50 läsare varje dag! Och man vill ju gärna veta vilka som läser!

Och vad ska jag blogga om, ska jag ha mera kort, bättre uppdateringar? Vad vill NI!?!?

Jag tycker om att ta kort, och säg gärna till för jag är öppen för att ta kort, tar då gärna porträttbilder med häst/djur...



  

en bild på Smirre på nyby, inte den bästa, men jag tror ni redan sett som andra!



Av alexandra helander - 6 juli 2011 10:08

I dag ska jag och Camilla Maxe STEKA! Vi har väntat på solen SÅ länge! Och nu kommer ju Solen fram!! JA!! Vi försökte steka i går, blev inte så lyckat tror jag!


Av alexandra helander - 5 juli 2011 09:51

I går red jag ju Nevada! Jag som trodde jag skulle trilla av! Jag satt där jag satt! Men jag red först och jag hade ju miiinsta hästen, men haha.. det gick foooort! Hahaha... fullt ös medvetslös! (camillas ord) Och just det, jag red med Camilla och Therese! Men först red vi i skogen, sedan en sväng på ridbanana, sedan PRATAT, sedan en sväng runt lilla slingan, sen stallet! Och sen var det myyyys pyyyys! Men sedan gick vi upp med dom till sommarhagen, och då Började CAMILLA att bråka med MIG!! Sen SPrang vi till stallet, och slog varann med grimskaften, och "rumpade" varann! Och i daag har jag ju Så ont i magen efter ALLT skratt!! Och jag är SÅ trött, men mer hinner inte jag skriva.. hej då!!

Av alexandra helander - 4 juli 2011 12:27

  I dag blir det ridning med Nevada i skogen! Han har ju inte blivit riden här hemma på ganska så länge, för han har ju varit på bete hos Jennys föräldrar ett tag nu, så han kommer ju vara ganska så pigg, och när han är pigg ser han spöken typ Överallt!! Haha.. en riktig fjolla han är! Men får väl se om min lilla djävul kommer fram då... 

Kanske kommer bli Tårta!! Haha... man vet ju aldrig med mig! Haha... men även om jag åker av kommer jag troligen vara Glad!! För jag har längtat så mycket! Och jag ska inte kräva så mycket av honom, ska BARA njuta av att han är hemma! Och själv så har man ju inte ridit på läänge nu! Så man är väl troligen ganska så ringelrostig! Men som sagt, jag ska bara vara Glad över att han är hemma, han är som han är men det gör inget! Han får fram det BÄSTA i mig, men även det sämsta! 

Älskar dig bara helt enkelt!    You and me Forever   


    



Av alexandra helander - 3 juli 2011 11:22

I går var man och fira Agneta Helander.. GRATTIS! Började med en och en halv timme i bilen.. inte så kul, men när vi åkte dit så såg vi även en grusväg brevid motorvägen, och då var det en bil som lekte lite på grusvägen, och sen såg man bara rumpan på bilen och röken.. den åkte i diket!! Haha.. såg så kul ut ju!! Men när vi kom dit fick vi god mat och sedan tårta, sen satt vi och prata och prata, sedan gick Jag, Simon, Jessica, Tove och Maggen och bada + mamma, pappa, lelle, ronald som kollade på.. men det var jätteskönt men det dåliga var att när man simmade så kändes det som någon tog tag i benen och drog i en eller typ smekte en, men det var typ som sjögräs.. Så äckligt!! Men sedan gick vi tillbaka och då fick vi hemmagjord 

jordgubbskräm! Supergott var det, men sedan så åkte vi hem och jag typ halvsov hela vägen.. haha.. men nu ska jag snart äta mat, sedan så ska jag gå ut till...... NEVADA!!!!   

Av alexandra helander - 2 juli 2011 09:47

 

Av alexandra helander - 2 juli 2011 09:29

I dag kommer Nevada hem! Jag är bara Så glad! Det var Så länge sedan jag var Så här glad!! Han gör mig bara glad!!!!


 


 


hoppas låten funkar! För den här låten är för mig och Nevada..  


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards