dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under augusti 2011

Av alexandra helander - 24 augusti 2011 19:41

Vad tycker ni om min nya header! HISS eller DISS

Av alexandra helander - 23 augusti 2011 21:09

Nej! Ska ponilovers.blogg.se lägga ner!?   

Nån mer än jag som läser deras blogg?

http://ponilovers.blogg.se/2011/august/nu-laggs-den-ner.html#comment 


Detta är dom som bloggar med sina ponnysar...


Av alexandra helander - 22 augusti 2011 22:26

Hej på er! Roligt nu när man får mer och mer läsare! Men i dag så red jag två lektioner på nyby, och då red jag först dressyr på Whisper

Detta är Whisper...

Sommarlov 


Det gick ju Riktigt bra! Hon blev lite "tung" i handen ett tag bara, men annars gick det ju riktigt bra för att ha varit första gången jag red henne ju! Men sen så red jag även en hopplektion för Maria på Nike (hästen jag trillade av förra veckan) Och i början så skulle vi ju förstås hoppa utan stidbyglar! Oj vad jag har ont i benen för jag klämde så in i norden! Men efter ett tag så slappnade jag av och hon hoppade av bra och det gick ju Super! Sen så fick vi ta stidbyglarna, gud vad man ska uppskatta att man har dom ju! Men då travhoppade vi till en början och då kan man lungt säga att Nike blev taggad! Men dom sista sprången vill man att alla ska vara! Gud så bra hon gick asså! Och ingen spänd Alex som satt på ryggen heller! Men när jag travade av henne så red jag olika delar av dressyrprogramet tills på Söndag, hoppas att det kommer gå bra! Men i morron så ska jag rida Nevada och gud vad skönt det är att rida han nu, man kan typ säga...

Borta bra men Hemmma bäst!!

Av alexandra helander - 22 augusti 2011 14:40

känner sig så duktig och försover sig en timme första dan i skolan...   

  

ni får en bild på lilla söta Ronja!

Av alexandra helander - 22 augusti 2011 14:11

Jaha... om ett tag så ska man väl åka till nyby, i dag blir det två lektioner.. kommer nog gå bra. Får väl bara hoppas att man sitter kvar också! Men eftersom jag trillade av förra gången så ska ju jag bjuda på tårta så det blir kladdkaka! Och i går så red jag Nevada och det blev för det mesta bara skritt på lång tygel, och Camilla Maxe var även där i stallet ett tag sen så åkte vi upp till Skensta (där hon har Wotis) och där pratade vi och vi skrattade och sen så fick jag en rundvisning av Camilla, Sen efter ett tag så åkte vi tillbaka till stallet där "hemma" och då pratade vi lite där och efter ett tag så var dagen slut (tyvärr) Det var sista dagen på Sommarlovet 2011

och det var en mycket rolig dag som jag inte kommer glömma! Och just det.. när jag hämtade Nevada i hagen i går så var jag så glad eller vad...

gamal bild

 

Av alexandra helander - 21 augusti 2011 22:06

Vad tycker ni om detta träns? Är det en hiss eller en diss för er?

Tycker ni att det är för mycket med blingad nosgrimma? Eller tycker ni att det är Extra snyggt?


 

Av alexandra helander - 21 augusti 2011 13:28

Jag håller på och lär mig sätta upp håret inför en tävling! Ni får en bild på en av dom, tyvärr inte en av dom bästa men dom bästa gjorde jag i går när jag inte hade nån kamera :(

Men typ så här....

 

Ovido - Quiz & Flashcards