dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 14 augusti 2011

Av alexandra helander - 14 augusti 2011 22:59

Dagar framöver ska jag njuta av det sista av sommarlovet! SHIT jag börjar 7.an Helt sjukt! Vill inte, jag vill vara den lilla roliga skitungen! Jag vill inte börja högstadiet! Men som sagt jag ska NJUTA! Så den som försöker förstöra dom sista dagarna för mig får det inte roligt! Dom sista dagarna ska jag vara glad, roligt och Glad och jag ska tänka igen den härliga sommaren med Nevada och när jag tänker... vilken förändring från i vintras när jag började rida honom (inte bara i skogen) och gud vilken skillnad det är i dag från då.. jag gillar dock starkt skillnaden! Jag undrar lite vad som kommer hända härnäst med dig? Det har pratas lite allt möjligt när det gäller mig och Nevada, typ: Medryttare, Foderhäst, Lektion, Tävling, Hoppning... ganska så mycket med tanke på att igentligen så har jag inte ridit igen dig så ofta det har ju ofta blivit skogen, men i dag upptäckte jag att det kanske finns något som går att bygga upp och fortsätta jobba? Jag vet inte men det jag vet är att vad jag än kommer göra med dig kommer jag göra så att vi har roligt, om vi inte har roligt så tycker inte jag att jag lär sig alls lika bra, det allra viktigaste är att ha roligt och att det ska finnas lycka i det man gör och att man ska känna samspelt och känna hästen du rider... jag känner Nevada nu och jag förstår han och jag älskar han, det ända jag skulle veta nu är om han älskar mig?? Har ni tänkt på hur hästen känner för dig och bara inte hur du känner för den! Men om du tycker om det sättet jag gör med dig (att jag försöker göra det roligt och med lycka) så jag hoppas att du älskar mig lika mycket som jag älsskar dig! Det är som sagt mycket som händer och mycket osiker just nu... men vad som änn händer så hoppas jag att det finns lika mycket lycka hos dig som hos mig!

  

du medför så mycket lycka...  

Av alexandra helander - 14 augusti 2011 13:54

Jag behöver HJÄLP! Jag är såååå ridsugen..! Vet inte vad jag ska göra överhuvudtaget i dag! Hjälp mig, säg vad jag ska hitta på!

Ovido - Quiz & Flashcards