dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 18 augusti 2011

Av alexandra helander - 18 augusti 2011 12:39

Har ni sett dom nya gelépaddar, undra om dom är bra? Nån som har, är dom bra?


Såhär är det skrivet om paddarna:
Barfoot benunderlägg är gjord av gel-material och skyddar hästens ben.
Benunderlägget kan användas under senskydd eller bandage för att ge optimal tryckabsorbering.
Gelen är mycket elastiskt och klibbar mjukt och lätt på hästens päls. 
Benunderläggen har hål för ventilering.
• Utmärkt skydd mot slag • Utmärkt tryckabsorbering • Ventilerade • Enkel hantering

Av alexandra helander - 18 augusti 2011 12:23

Jag ursäktar den dåliga uppdateringen!! Men jag har varit så mycket med Nevada nu så jag har inte hunnit med att blogga riktigt! Men jag tar ju Nevada före datorn och speciellt eftersom sommarlovet snart är slut! Men jag vill att alla ska veta att jag har i alla fall haft ett Underbart sommarlov! Och alla ni som har hjälp mig med att göra den så bra vill jag Tacka stort!

Ja, ni kan ju lista ut vem som har gjort mitt sommarlov till det allra bästa! Eller ja han har förändrat mitt liv, min framtid och min värld...   

 

Ovido - Quiz & Flashcards