dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 20 augusti 2011

Av alexandra helander - 20 augusti 2011 19:40

har ni tänkt på att när man klipper sig så tycker ju man alltid att håret blir så kort! Men ni ska i alla fall få se lite bilder på mitt hår och hur jag oftast har det m.m Och sen ska ni få RÖSTA om hur DU tycker mitt hår är snyggast! Ge gärna förslag på nya saker jag kan göra! Obs...vissa bilder är väldigt gamla!


  

1. krusat hår helt utsläppt

 

  

2. plattat hår med uppsatt lugg och med ett band i håret

 

  

3. håret uppsatt i knut

 

  

4. håret uppsatt i toffs med mycket volym

 

  

5. plattat hår åt sidan

 

  

6. En inbakad fläta

 

  

7. Helt utsläppt och plattat hår

 

  

8. Mitt helt normala hår med en blomma i

 

  

9. Lockat hår med uppsatt lugg

 

  

10. plattat hår med uppsatt lugg

 

  

11. vågit hår med flätat lugg

 

RÖSTA NU VILKEN UPPSÄTTNING SOM ÄR BÄST!

Av alexandra helander - 20 augusti 2011 19:26

I dag så körde Jenny Nevada lite, det lilla jag såg såg bra ut... men jag kan inte skriva mycket mera nu! Sorryy

Bild när Jenny kör Nevada i vintras

 

Ovido - Quiz & Flashcards