dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 5 augusti 2011

Av alexandra helander - 5 augusti 2011 14:37

Tolkning måste jag bara testa!!


 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 5 augusti 2011 13:47

Riktigt coolt!



Puss och Kram   


Av alexandra helander - 5 augusti 2011 13:40

Det som står i detta inlägg är lånat av en annan bloggare:


Djurplågeri, finns inte mycket som är värre än det. På bilden nedan så var det en man i 50-årsåldern som hade bundit fast sitt föl i en gran i 30-graders kyla och sedan åkt iväg i 5 dagar. Fölet hade trasslat in sig själv och när han kom tillbaka var det dött.


Straffet han fick var 140 timmar samhällstjänst. Det motsvsarar 140/8 = 17,5 dagars gratis jobb. Det är ju förfan ingenting för det han har gjort! Gud, jag blir så upprörd! Djurplågeri har så jävla låg prio, VARFÖR får inte djurplågarna längre och hårdare straff?? Djur är levande varelser, precis som barn, men barn tas på allvar, det gör inte djur. Så som Sveriges straff och lagar angående djur är skulle man ju kunna tro att djur är leksaker.
Det är ju förfan inga straff alls! Jag blir verkligen upprörd av sånt här så jag vill inte skriva mer.
 
Av alexandra helander - 5 augusti 2011 11:12

Vad tycker ni om dessa schabrak... själv så tycker jag inte om dom, vad tycker NI då da?? JAG VILL VETA!!

 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 5 augusti 2011 11:01

Nu har Nellie polisanmält http://gangsterponnyn.blogspot.com/

 (dom jag pratade om förut), men i alla fall... nu har Nellie polisanmält dom så nu har dom tagit bort bloggen! GO NELLIE GO NELLIE!!


Detta är Nellie och Stella


Puss och Kram   


Av alexandra helander - 5 augusti 2011 10:15

Här får ni lite hästhoppis filmer.. :) 



 


 



 



Puss och Kram   




Av alexandra helander - 5 augusti 2011 09:52

Detta är nog en riktig drömponny! Kolla in filmen, gud vad vacker.... priset är syndigt!

http://hastmarknad.hastnet.se/sok/annons.php?aid=514091 

Drömponny kat D. Hästar säljes


Puss och Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards