dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 27 augusti 2011

Av alexandra helander - 27 augusti 2011 22:15

Jag vet inte hur jag ska ha håret i morron, så nu ska ni får RÖSTA hur jag ska ha det!

 

1.

  


2.

3.



4.


Hjälp mig välja nu!

Av alexandra helander - 27 augusti 2011 21:46

I morron så blir det ju tävling och jag har förberätt allt och nu när jag fick reda på vilka som kommer och tittar blir jag ju nervös!! Men jag hoppas det kommer gå bra med tanke på att det är första gången jag tävlar henne så! Här får ni lite bilder på vad jag ska ha på mig och så!

     

min nya kavaj


tröjan med krage som jag ska ha under kavajen


  

mina "vita" ridbyxer (inte så rena även hur många gånger mamma tvättat dom)

  

Nike ska få låna mitt Jacson schabrak


Av alexandra helander - 27 augusti 2011 09:50

Är det bara jag som tycker att hästen Milton var sååå fin!?


 

Ovido - Quiz & Flashcards