dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 7 augusti 2011

Av alexandra helander - 7 augusti 2011 21:57

Det är flera som frågat om bilder på sadelkammaren, här får ni en film, kanske kommer bilder sen! :)


 

Puss och Kram   

Av alexandra helander - 7 augusti 2011 17:56

Jag tycker att stora murar har blivit lite för mycket... jag läser nu att det händer tydligen ofta att hästar gör sig illa, dom brukar fasna med bakbenen på muren och landar då på frambenen och går umkull... kolla filmen!


 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 7 augusti 2011 14:11

Har du inget att göra en dag som denna när det bara regnar?? Vad jag har gjort är att kollat på film och gjort lite bilder och satt dom i ramar runt sängen! Blev så vackert!


  

vilken tycker ni är finast??


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 7 augusti 2011 13:44

Hej, förlåt för dålig uppdatering! Men nu är Jessica, Mamma och Pappa och hämtar Jessicas ponny! Men i alla fall, i går så fixade jag, Jenny och Jessica till ponnyn + att ha fixat i foderboxen och sadelkammaren, blev så bra. Fast... det finns vissa nackdelar! Jessica skulle soppa taket i foderboxen, och tappar soppborsten på huvudet på mig! Sen så fixade vi ju i sadelkammaren, och då så trillade en borste ned på marken som jag skulle ta upp, och då hade tydligen borsten nuddat en hammare på en hylla, så då fick jag den rakt i ryggen! FY vad ont det gjorde! Och precis när man skulle säga nått så säger Jessica som en idiot Tur att ingen gjorde illa sig. Man tror ju inte det är sant! Man undrar vad man har för syster! En idiot i alla fall! Men allt blev ju riktigt fint förutom skadorna jag fick då da! Men jag ska ut i stallet sen och prata med Jenny, Camilla och sen så ska man väl kolla på pollen som kommer hit i dag!


 

sitter och kollar på scooby doo med lillebror


Puss och Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards