dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 28 augusti 2011

Av alexandra helander - 28 augusti 2011 09:44

Igår så red jag Nevada med Jenny på Papaton. Vi red först en sväng i skogen och sen lite på stubben, det gick inte alls bra i början men mot slutat så tränade vi på lite galoppombyten och då blev han mjukare. Men efter ett tag så gick vi tillbaka till stallet. Och när vi kom tillbaka så fick Nevada en dusch eftersom han har varit så dammig den senaste tiden och jag vill ju inte att han ska få skavsår ju. Men dagen var riktigt bra i dag. Jag kollade på en film från i vintras när jag red Nevada.. jag blundade ibland! Man kan ju typ säga att det har hänt ganska mycket under sommaren! Hoppas att det kommer fortsätta och gå framåt! Det är helt sjukt hur mycket han har lärt mig som ryttare! Hoppas dom som har sett mig när jag red Nevada förut att det har hänt mycket under sommaren! Älskar dig gubben ...  


Ovido - Quiz & Flashcards