dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under augusti 2011

Av alexandra helander - 27 augusti 2011 09:50

Är det bara jag som tycker att hästen Milton var sååå fin!?


 

Av alexandra helander - 26 augusti 2011 22:33

Jag satt och bara tänkte.. och personligen så älskar jag ju Scapa Sports schabraken! Och vilken färg tycker ni skulle passa bäst på Nevada??

Själv så älskar jag ju starka färger och att stå ut så själv så tycker jag att han skulle passa i det turkosa eller det oranga, tänkt han som är mörk... ge mig!!

Av alexandra helander - 26 augusti 2011 21:46

Vad tycker ni om som här "glitter schabrak" från scapa för ca 700 kr?


 

Av alexandra helander - 26 augusti 2011 16:02

Hej alla UNDERBARA läsare! Haha... nu har jag "annonsera" min blogg i skolan   

Haha, jag fick lite nya läsare! Yes.. (Simon Christensen om du läser så kommentera så jag vet) Men jag har haft jättedåligt med läsare senaste tiden! Jag har inte haft många alls. För ett tag sen så hade man ju 80 läsare varje dag! Kom igen nu LÄS LÄS OCH KOMMENTERA! Men snart kommer Camilla så ska vi gå ut och skratta är ju i behov av det nu! Jag har inte skratta mycket på länge nu, eller kanske.. jag typ skrattade ganska mycket på engelska i dag med Cecilia Johansson, Rasmus Engström och Simon Christensen..    

  

Puss på er!

Av alexandra helander - 26 augusti 2011 09:08

Ni får även en snabb fredags outfit (inget speciellt på mig)

 

Av alexandra helander - 26 augusti 2011 08:51

Hej igen, gud vad jag är trött nu asså! I går var det fullt ös och i dag blir det desamma! Men på Söndag så ska jag ju tävla Nike, jag hoppas att det kommer gå bra, det blir första gången jag tävlar henne! Men i går så red jag Tango och mina ben är fortfarande precis så man orkar stå på dom! Men jag har glömt säga det men Nevada hade fått en spark i förrgår... men nu är han bra igen (som tur är) Men ska väl kanske rida han nån dag med Camilla. Och i dag så kommer Camilla hit så ska vi skratta och ha roligt, för det är ju typ det jag behöver nu! För jag är så seg, så tråkig och jag behöver skratta nu.. och vem är inte bättre än Camilla då!! Och vi som hade tänkt steka i dag, men med tanke på vädret så får vi väl hitta på nått annat! Men nu ska jag packa i hopp mig till skolan!

gamal bild på mig

 

Av alexandra helander - 25 augusti 2011 21:53

Hej på er! Jagg är ledsen för den tråkiga bloggtorka! Men nu är jag tillbaka och jag ska blogga mera i morron när jag har tid ;)

Av alexandra helander - 24 augusti 2011 21:10

 

Ovido - Quiz & Flashcards