dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under augusti 2011

Av alexandra helander - 4 augusti 2011 12:20

Denna häst hoppar sjukt stort!


 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 4 augusti 2011 10:55

 

Inga ord är värda dig, vem trodde att jag skulle tycka så mycket om "nån som dig" jag trodde i alla fall inte det... men jag är Så glad över att jag inte slutade tro att det var något speciellt med dig!! Det är ca ett år sedan du kom till gården, till mitt liv och till mitt hjärta! Jag kan inte tänka mig utan dig... varje dag så sitter man och gör ingenting, men när man går ut till dig ändras Allt! Det är inte alla som ser på utsidan av mig hur mycket jag älskar dig... men på insidan är du alllt! Du är speciell och har personlighet, det är det jag älskar och du har gjort om mig som ryttare, på ett bra sätt, med dig så kan man inte bara rida runt, man måste jobba och "vara på berädd", man vet aldrig när och vad du gör, och det är ett av anledningarna att det har blivit roligt att rida dig! Men vi fortsätter och kämpar och hoppas på en vacker framtid... 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 4 augusti 2011 09:13

vad tycks??


alexandrahelander 


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 3 augusti 2011 22:45

 OJ! Det är massvis som kollat min blogg nu!! Åååå vad ni är gulliga, men jag vill verkligen ha dom här ridbyxorna..

Den som säger vart man kan köpa dom får en LÄNKNING AV MIG! SKYNDA ER!


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 3 augusti 2011 21:41

Jag vill ha ett par sånna hära i blå (ljusblåa) eller rosa? Hjälp mig välja! Och just det, är det nån som vet var man kan köpa sånna och pris?? Vill verkligen ha sånna! Hjälp mig nu! Och just det, jag och Lina Dolk har gjort en sak, men i alla fall, kolla hennes blogg! http://linadolk.blogg.se  

HJÄLP MIG!


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 3 augusti 2011 20:52

 HAHAHA! Där trodde ni allt att jag hade trillat av va?? Nä.. men här kommer lite filmer från andras avramlingar m.m






 



 


Puss och Kram   




Av alexandra helander - 3 augusti 2011 20:39

Har ni sett dom nya tretorn?? Dom har inte börjat säljas i butiken en, men dom kommer kosta ca 3700:- Jag tycker dom är lite tråkiga för dom pengarna,vad tycker NI?? Åsikter!!


Puss och Kram   

Av alexandra helander - 3 augusti 2011 10:18

Hej i går så var jag i stallet (var annars) men i alla fall, i går red inte jag , men jag red i förrgår, jag tror jag glömde berätta det. Men i alla fall så i går red Jenny Nevada på ridbanan, det blev hoppning, gick ju riktigt bra hoppade fint m.m det blev bara 4 bakut yeeepi! Typ nytt rekord... hahaha! Men i dag ska jag ut i stallet och prata lite.. fast det kan bli väldigt svårt, för när jag varkade hade jag tappat rösten HELT! Men nu kan jag pipa lite ljud! Ni får en bild från nån gång tidigare Jenny rider Nevada... så snygg!

 

Puss och Kram   

Ovido - Quiz & Flashcards