dröm inte, tro inte, gör det....

Direktlänk till inlägg 12 augusti 2011

MänniskoHiss!

Av alexandra helander - 12 augusti 2011 13:40

Jag vill HISSa vissa människor/vänner som betyder mycket i mitt liv! Kommentera gärna tillbaka om mig    (Jag kör i inbördes ordning)


Sara Södergren:

Hur ska jag beskriva dig med ord älskling!? Det är nästan så det inte går, men kommer du ihåg första gången jag var hemma hos dig? Vem trodde det skulle vara så som det är nu?? Det trodde Inte jag, men jag är glad för att vi inte slutade tro att det var något speciellt   

Detta är världens underbaraste Sara!

 


Linn Mossteg:

Dig kommer jag INTE glömma i första taget! Vi har våra stunder.. riktigt roliga! Fattar inte att vi inte hamnade i samma klass! SÅ tråkigt... vi MÅSTE lova att inte sluta ha så roligt som vi har haft!!

Detta är skrattande Linn!

 


Jenny Ahlström:

Ja.. vad ska man säga, du låter mig ta din häst nästan när jag vill?? Bättre blir det väl inte och ett plus är att det är ju världens Bästa häst! Ännu bättre! Och du är en helt underbar och rolig person! Och jag måste få säga ett STORT TACK till dig! För Nevada har lärt mig så mycket i min ridning och som ryttare! Om inte du skulle ha låtit mig rida honom vet jag inte hur min ridning skulle sluta! Jag måste få säga TACK till dig!

Detta är snälla Jenny!

 


Camilla Maxe:

Haha... ja, det är inte så svårt att lista ut! Jag har Så roligt med dig och du är en Helt störtskön person! Om alla skulle vara som dig skulle livet vara som en dans på rosor! Du är snäll, rolig och pålitlig! Du fattar inte hur glad jag blev när jag fick reda på att Wotis skulle stå här på bete.. och nu när du flyttat till Skensta så vi kan rida varje dag tillsammans om vi vill det!   

Detta är störtsköna Camilla!

 


Och klart finns det MÅNGA mera vänner som betyder mycket för mig! Men denna gång är det dom här!



 
 
Camilla

Camilla

12 augusti 2011 14:24

Tack för de fina orden underbara du. Det har helt klart varit den bästa hästsommaren på många år. Tack för att du är du! Många kramar från mig till dig.

http://camillasss.blogg.se

alexandra helander

12 augusti 2011 14:50

ja... helt klart en av dom bästa hästsommarna! Fast vänta bara till nästa år! ;)

 
Ingen bild

Linn

12 augusti 2011 14:43

Ååå ... älskade Alex <3 ja vi har våra stunder <3<3<3 love you :-*

alexandra helander

12 augusti 2011 14:51

Klart!

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av alexandra helander - 26 december 2011 14:41

Rubriken talar....   Jag kommer inte lägga ner bloggen helt, utan flytta den till en annan bloggadress!   Alla frågor ställs på min nya blogg då jag inte kommer gå in på denna blogg någe mera så kommer jag då inte se era frågor!   Nya bl...

Av alexandra helander - 26 december 2011 13:02


Tja Bloggisen! Är det nån som vill "byta länk"? Jag har bytit med min kompis Sara, men vill nån mera byta? Nån som inte vet vad jag menar? Kolla här då?   Du börjar "förstås" att gå in på bloggen, sedan blädrar du ner tills det kommer massa...

Av alexandra helander - 25 december 2011 22:26


att nämna en som är förtjänat sig att bli nämn i bloggen! Nämnligen min syster Jessica! Jag skulle inte varit där jag är idag utan henne, utan henne skulle jag inte ridit, undra hur jag skulle varit om jag inte red och höll på med hästar, jag har b...

Av alexandra helander - 25 december 2011 21:53


Något ni kan kolla in är nog att jag uppdaterat min presentation,  du klickar in på den direkt när du kommer in på bloggen så hoppar du ner lite där det står presentation. Och där hittar du den uppdaterade presentationen, den är mest riktad till...

Av alexandra helander - 25 december 2011 19:31


Jag har bytt header, jag vet att den är lite liten men jag har hållit på i snart 2 timmar med det och det blir inge bra, antingen utdragen, jättestor eller något liknade! Så nu har jag gett upp hoppet så får det här duga, och innan någon fråga kan ja...

Ovido - Quiz & Flashcards