dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 10 juli 2011

Av alexandra helander - 10 juli 2011 11:57

 Bildbomb från i dag!


 

Papaton


  Nevada


  Wotis


  På Nevadas flugtäcke är det extra långt svansskydd som är super!


  Pa...


  Fyra bebis fötter...


  liite för nära kameran bara..


  blid bara...


 


 


  mammas fiiina blommor!


Av alexandra helander - 10 juli 2011 10:02

Är det nån som saknar...


 

Av alexandra helander - 10 juli 2011 07:59

Åååå.. jag som precis inte var trött längre och hade sovit jättebra, men i dag så är jag sovande, och vart tog det FINA vädret vägen? Jaja.. men jag bjuder i alla fall på en gammal bild på mig...   


 

Av alexandra helander - 10 juli 2011 07:51

Låten är bra, men kolla på videon?


Av alexandra helander - 10 juli 2011 06:52

Nu hade jag tänkt blogga lite om ridhjälmar, och jag har tänkt köpa en ny, hjälp mig att välja, lägger ut några vanliga och sen så får NI säga vad ni tycker och vad har ni för hjälm? Är den bra? 


1:


    

Den här är ju en som jag gillar och den finns ju i classic eller med bling bling, och om jag skulle vilja ha den här så vill jag ha den med bling bling, för då matchar jag mina ridstövlar    


2: 

vad tycker NI om den här? Den är nog inte riktigt min stil? Eller?


3:

? vet inte själv, nån som har den? Är den bra?


4:

  

Den här är snygg och enkel.. nån som har?


5:

Den vanliga Jofa hjälmen... skulle nog inte tro det?


6:

  

Den här har jag inte sätt förut, bra?


7:


 

Och den lika snygga GPA:n 


8:


  

den här är ju snygg, men tror inte det på mig?


9:


Den här har jag inte heller sätt förut, bra?


10:

  

Den snygga och funktionella hjälmen!


11:


Och här är den säkra back on track


12:

 

Den här är ju också mycket snygg!


13:

Och här är ju den vanliga


Vad tycker NI? Kommentera!

   

Av alexandra helander - 10 juli 2011 06:39

I går så red jag ju Nevada och det gick ju riktigt bra! Han skötte sig bra var ju mycket skritt och lite trav igår, och igår så tog jag dressyrpisken, ska nog ha den flera gånger för jag fick igenom honom utan så mycket bråk och efter ett tag så slutade han ju till och med att säga imot bettet också! Och i dag kanske jag ska ta en sväng, eller då en annan dag, men i så fall så ska Jenny ta Wotis så ska vi ut och galoppa lite! Det ska bli Härligt! Hahaha... det ända är väl om jag sitter kvar..   


  

bild på mig och Nevada!

Av alexandra helander - 10 juli 2011 05:41

Jag HISSAR mina ridstövlar starkt! Dom är supermjuka och det är en ridstövel med tight passform och man får 2 mycket stadigta skänklar! Dom är köpa på hööks och dom var bra för att det fanns för långa+smala , långa+stora m.m så det var lätt att hitta den som satt bra! Dom är även dekorerade med strasstenar som gör dom Snygga! Du hitta dom : http://www.hooks.se/product.aspx?productid=200032&deptid=80&sortType=sortPopularitet&sortOrder=DESC 


                                                  
                

 


Och min DISS går till Depends Nagellack! Dom är billiga men det lossar och går sönder mycket fort! Och jag gillar det inte och jag ska försöka hitta ett annat märke på nagellacket! Vet ni något bra??


 


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
        1 2 3
4 5 6 7 8 9 10
11 12 13 14 15 16 17
18 19 20 21 22
23
24
25
26
27
28
29
30 31
<<< Juli 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards