dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under december 2011

Av alexandra helander - 8 december 2011 21:24

Först vill jag börja med att säga att jag ska till Globen i morron? Haha, min bästa vänn sara har bjudit MIG!

Har jag världens bästa vänn eller har jag världens bästa vänn? Fattar ni? Hon bjöd mig, blir helt varm när jag tänker på det!


Men jag kommer sluta skolan tidigare så jag ska hem och äta, fixa mig och ta mig till bussen, för Sara och hennes syster Thilda vann 4 biljetter i en tävling så jag och min syster ska åka! Som sagt så blir det bussresa sen så är vi där och kollar sedan så blir det avgång med buss och sedan hem vid ca halv 2! Så jag har inte Nevada i morron för jag ska sova lite för sedan ska jag ju till nyby, och det är stafett och jag ska vara lagledare, Yey!

Älskar dig!

Av alexandra helander - 8 december 2011 16:22

Tjababaja!

I dag ska jag dra till nyby för i dag står det programridning på schemat! Jag ska rida Siwan och programet LC.1

Kan försöka blogga i kväll om hur det gick, men beroende om jag hinner, annars skriver jag på fb så ni som har mig på fb kan ju hålla koll där!

bild ifrån i vintas när Siwan stod i sjukhage!

 

Av alexandra helander - 7 december 2011 18:51

Vinnare i tävlingen om knoppar är....


Camilla Maxe: http://camillasss.blogg.se/ 

Sara Södergren: http://sarasodergren.blogg.se/ 


Det är bara dom som känner mig Bäst som vet att jag skulle Aldrig ha gämmt antal knoppar, Alltid ojämt! Annars betyder detta otur!!

bild ifrån när jag tävlade den söta ponnyn Mr.Bean

 

Av alexandra helander - 6 december 2011 20:32

Har ni sett DM.s nya kollektion!?

Shit vad snygg! Jag läängtar tills man kan kööpa! Jag ska absolut beställa en av deras supersnygga pikéer!

Bättre bilder kommer, men kolla in...   

Av alexandra helander - 6 december 2011 19:33

Fick en fråga om jag kunde ha en tävling som typ finn fem fel som jag hade förut! Men jag testar något nytt!


På denna bild ska ni gissa hur många knoppar jag har på Siwan?

Den/Dom första som gissar rätt vinner en länkning!!

Så kom igen och kommentera/vinn! Kolla noga nu, alla gissningar mottages!

 


Kramar Alexandra   

Av alexandra helander - 6 december 2011 14:46

Hej!

Förlåt för halvdan uppdatering men jag har haft fullt upp!

Och i all hast så har ju snön kommit! Visst är det Underbart! Äntligen asså! Nu kan jag äntligen börjar ta lite fina vinterbilder! Och vi kan ta massa fiina bilder på vintern!

Psst...

Jag har redan börjat planera en vinterfotografering men Nevada...   

sommarens fotografering...

 

Av alexandra helander - 5 december 2011 14:35

Jag har inte varit med i någon bloggtävling på ett tag så nu är jag med, + att vinnaren dras på Min Födelsedag!

Skulle vara såå mycket mer en kul att vinna på sin Födelsedag!! Vinna det på min 13årsdag!

HiHi... men jag vinner ju tyvärr aldrig..   


http://sweetbyjenny.blogg.se/2011/november/vinn-schabrak-huva-handskar-har-pa-sbj.html 

Av alexandra helander - 5 december 2011 14:14

Herregud asså!

Jag bakade ju pepparkakor i går, och jag har fortfarande ont i magen!! Jag vill Absolut Inte se pepparkaksdeg på läänge!

Men det är ju bara såå gott, men det ända var när jag kom till nyby igår så luktade det pepparkaka om hela mig!!

Är det kanske någon mer som bakat pepparkaker? För annars rekomenderar jag att hålla era fingrar i styr över pepparkaksdegen, det slutar inte bra...  

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards