dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 4 december 2011

Av alexandra helander - 4 december 2011 21:08

Dagens diss...

Människor utan respekt!

Av alexandra helander - 4 december 2011 19:36

Jag fick en fråga....


Vad står högst upp på din önselista??

 

Det är mycket på önskelistan i år, men något som jag verkligen vill ha nu är ju "självklart" min efterlängtade JW hjälm! Och nu har jag bestämt mig för att jag ska ha en utan bling, den kommer vara svart, jag har velat ha en läänge nu men mamma och pappa bara säger att jag ska vänta och önska mig, och nu har jag gjort det!

Så får väl åka och kolla på en nån dag! Längtar!

 

Av alexandra helander - 4 december 2011 19:13

Hej!

I dag var jag uppe på nyby och kollade på tävlingarna, jag tror inte det var någon på hela nybyanläggningen som frågade varför jag inte tävlade, jag måste ändå erkänna att det skulle varit en gnutta kul, man blev lite frestad och "väckte gamla tävlingsminnen", skulle vara liite kul att vara med, men jag + hoppning + tävling = inge bra, jag blir bara så nervös och jag har svårt att känna av efter en hoppning om det går bra eller dåligt, så exempel som förra gången så hängde jag läpp resten av dagen, där är ett exempel på dåligt självförtroende! Men typ alla mina vänner vill jag ska vara med på nästa hopptävling, men jag vet inte... + att jag kan skylla på att jag är funktionär! Men ändå så har jag som mål innan sommaren att jag ska hoppa med självförtroende och kunna tävla i hoppning också! För innan jag skaffar egen ponny så vill jag verkligen få koll på hoppningen!

Så det kanske blir 5 tävlingar denna termin! Håll utkik!

Kanske Kanske inte?

Av alexandra helander - 4 december 2011 11:42

Satt här med datan och vill verkligen blogga, men vad ska jag blogga om? Jag har ingen aning, så jag kollade igenom lite bilder på datan och hittade bilder ifrån tävlingarna nu under hösten, det var sammanlagt 4 st, hänt såå mycket under den tiden!

Och då tänker jag på mitt självförtroende! Den senaste tävlingen var jag bara en gnutta nervös!

Dom 4 tävlingarna är...

1.Dressyr Nike 

2.Dressyr Nike

3. Hoppning Nike

4. Dressyr Siwan

 

Känner mig ganska stolt över mig själv över att jag har HOpptävlat under hösten! Det är ganska stort för mig och ett Stort steg, jag hoppas jag kan komma igång med hoppningen till våren också, men just nu så har jag sattsat på dressyren och det känns mer som mig, många tycker det är tråkigt med dressyr, och hoppning är mera "kul", men där säger jag tvärt om, det har hänt mycket i hoppningen den senaste tiden, men jag spänner mig fortfarande och ridlärarna får påminna mig om att andas, och Jag tycker det är roligare i dressyren, när du är ett med hästen ni är 1! Mycket roligare än att skutta över hinder, men detta är min åsikt och jag kommer nog hinna ångra mig tusen gånger om angående det! Men nu är det dressyren som jag tycker om, det är lungt och jag njuter verkligen när jag rider en dressyrlektion men exempel Siwan!


Kramar Alexandra   

Av alexandra helander - 4 december 2011 09:30

Hej!

Idag blir det pepparkaksbak! Mormor kommer snart med degen! Hehehe, jag kommer nog ha lagom ont i magen! Jag älskar pepparkaksdeg!


Sen så ska jag iväg till nyby för det är tävlingar så jag ska dit och kolla (inte tävla)

Sen så ska jag ju få prata med Linn! Happy!

Gud vad jag saknat henne nu, och ska bli såå kul att prata med henne! Så glad nu!


Kramar Alexandra   

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards