dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 8 december 2011

Av alexandra helander - 8 december 2011 21:31

I dag red jag även Siwan på programridningen som jag sa förut!

Själva programet gick inge bra men frammridningen...  

Blir helt varm i kroppen bara jag tänker tillbaka, men asså jag har ridit Siwan en hel del och det går oftast bra, men i dag! Hon har Aldrig gått så bra som hon gjorde innan hon gick in på banan! En låg och stadig form men ändå rund och "byggande", så hon hade ett fint och gämt stöd på tyglarna och jag bara satt och det kändes helt underbart! Hon var Magisk! Jag hoppas att jag kommer få uppleva en sådan känsla mera!

Men sedan tyckte hon det var så jobbigt så hon blev trött och lite ur fokus på banan tyvärr men jag ser helheten och det som gick bra! Och det gick Bra!

Min lilla prinsessa...

 

arkivbild

Av alexandra helander - 8 december 2011 21:24

Först vill jag börja med att säga att jag ska till Globen i morron? Haha, min bästa vänn sara har bjudit MIG!

Har jag världens bästa vänn eller har jag världens bästa vänn? Fattar ni? Hon bjöd mig, blir helt varm när jag tänker på det!


Men jag kommer sluta skolan tidigare så jag ska hem och äta, fixa mig och ta mig till bussen, för Sara och hennes syster Thilda vann 4 biljetter i en tävling så jag och min syster ska åka! Som sagt så blir det bussresa sen så är vi där och kollar sedan så blir det avgång med buss och sedan hem vid ca halv 2! Så jag har inte Nevada i morron för jag ska sova lite för sedan ska jag ju till nyby, och det är stafett och jag ska vara lagledare, Yey!

Älskar dig!

Av alexandra helander - 8 december 2011 16:22

Tjababaja!

I dag ska jag dra till nyby för i dag står det programridning på schemat! Jag ska rida Siwan och programet LC.1

Kan försöka blogga i kväll om hur det gick, men beroende om jag hinner, annars skriver jag på fb så ni som har mig på fb kan ju hålla koll där!

bild ifrån i vintas när Siwan stod i sjukhage!

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards