dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 11 december 2011

Av alexandra helander - 11 december 2011 13:08

Kollade igen mitt arkiv och hittade dessa två bilder...


  

                          5 Maj 2011                                             3 December 2011

 

Samma ryttare, Samma häst, men såå mycket mera känslor!

Den första bilden är ifrån den första Onsdagen då jag hade Nevada när jag red ut barbacka runt slingan, jag var spänd, han var spänd, jag trillade nästan av dom första stegen men jag fortsatte och fortsatte rida han, och jag har bara ridit barbacka en gång efter det.

Den andra bilden är ifrån den första gången då jag hade Nevada på en Lördag, då jag bytit ifrån Onsdagar. Det kanske inte syns en Jätteskillnad på bilderna med "trygghet" men på den första bilden vågade jag knappt böja mig fram för jag var rädd att trilla av, medans på den andra bilden klarar jag knappt en ridtur utan att få krama mig älskade. Och nu är det mer än ett år sedan jag började rida dig och det är bara helt underbart att vara med dig, jag undrar vad jag som ryttare jag skulle varit i dag utan dig? Du har lärt mig så oerhört mycket och jag Älskar dig med mitt hjärta, och inte i mina drömmar! Du är 18 år nu och nästa år är du 19, sedan 20 år.

Hoppas du kommer leva med dig hela mitt liv ut!

 


Av alexandra helander - 11 december 2011 12:11

Hej! I dag har jag varit duktig och gått upp ganska tidigt och ridit Stitch! Jessica red han först sedan red jag han ett tag!

Han var annorlunda mot vad jag trodde men ändå ganska fin.

Ska kanske rida han ett helt pass någon mera gång, men det kommer nog dröjja!

Här får ni en bild ifrån när jag red han....

fotograf: jessica helander

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards