dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 2 december 2011

Av alexandra helander - 2 december 2011 15:18

Hej!

Nu har jag precis varit hos Agneta (nybys förra ridskolechef)

Och i dag så gick vi igenom lite filmer pratade och hon visade lite sitser och så, fick riktigt mycket tips och så! Hon är verkligen super! Jätteskönt att kunna åka till henne och få tips, för hon har verkligen koll på vad hon pratar om! Det är jätteskönt! Tycker nästan synd om dom som inte har som en "coatch"...

Jag gillar Agneta för hon ser skillnad mot förra gången om verkligen ser även om det är dålig bild på filmerna!

Det Agneta älskar som jah utvecklat sedan förra gången är mitt beckene! Mitt bäckene är stilla njukt och lungt! Hon sa att mitt bäckene inte kan bli mera perfekt!

Sen finns det ju saker som vi ska träna på som att ha stilla och lugna underskänklar, men det tänker ju jag på hela tiden så det har blivit mycket bättre redan!

Här ser ni skillnaden på bäckenet...

Av alexandra helander - 2 december 2011 11:07

Hej! Jag tänkte blogga även om jag inte helt hade något att blogga om, men jag vill bara säga Tack till alla som läser bloggen, i går hade jag över 60 läsare och det blir mer och mer hela tiden och jag är glad även om det "bara" är 60! För det är väldigt stort för Mig!

Det är ju 60 stycken som har läst det jag har skrivit (förlåt för felstavningar)


Men i dag är jag JÄTTEGLAD för min bästa vänn Linn Mossteg har kommit hem från sin semester och jag har saknat henne såå mycket och man brukar alltid prata av sig om allt med henne men nu har mina andra vänner fått lida och jag har inte skrattat på riktigt ifrån hjärtat på läänge nu, och den dagen man inte skrattar med linn så är det något som står riktigt fel till!

I miss you!   

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards