dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 1 december 2011

Av alexandra helander - 1 december 2011 20:57

Någonting jag setat och gjort den senaste tiden är att sätta lite mål i ridningen!

Och jag har som ett mål att under 2012 tävlar en externa/lokal tävling, och som det ser ut nu är det ju siwan jag ska göra det på! Men det är jättetråkigt att det inte blir någon tävling under terminen som är klar, men det var en underbar avslutning på  tävlingssäsongen! Jag har "sykit" sätt gjort stora steg!

För ett tag sedan så svimmade jag bara men nu jä**ar tog jag tag i det och min efterlängade tävlingsinstingt kom fram! Äntligen säger jag bara! Åååå vad jag har saknat min lilla tävlingsinstink! För när den kommer fram plöjer jag allt i min väg, men den har varit i skuggorna ett tag men den börjar komma fram, så det är även ett mål! Att jag ska ta plats när jag rider och verikligen vilja det! Ett knep jag börjat med är att sätta på en dunkmusik i bilen när man åker till nyby för då blir det som när jag blir lite taggad så pling så rider jag som en intiktad klocka!

För innan min start på Siwan så hade ryttaren innan en skitbra "tacktlåt" till min och siwans trav och då sattsade jag Allt och sen så var det start och jag hade trycket och kännslan innom mig! Underbar känsla!

Men jag är inne lite på tdb var och varannad dag och kollar och planerar... hehe!

Men jag vet personligen redan nu att om det går bra på ponnytävlingen jag kanske är med på i vår så kommer jag vara jättetaggad och det blir då troligen inte sista!

Men jag hoppas att ni kommer få se mer av mig!

 

Av alexandra helander - 1 december 2011 19:53

Hej! Vad glad jag blir att mina läsare stannar och blir flera!

Jätteroligt när man går i skolan/nyby och många stannar och vill prata om bloggen och säga att den är grym! Det är det som gör en till att blogga! Det är det som driver mig!


I dag var det UET mässa och jag ver där och moffade godis! Hahaha, har jätteont i magen!

Och vi hade öppet hus i skolan också så jag slutade nu...  

I dag hade jag lockigt hår som en av läsarna önskade! Here you have!    

Av alexandra helander - 1 december 2011 07:32

Hej!

Härligt i dag är det 1 December! Bara 24 dagar kvar till julafton! Och bara 20 dagar kvar till......., hehe, förkortas dagen igen glömmer!

Men var är snön nu då? Helt sjukt att det inte är snö ännu! Jag vill ha snö NU! Inte vänta!

Jag har skrivit önskelista i gårkväll, vad som står på den kan jag berätta när jag kommer hem ifrån skolan!

Så här dags förra året...

 

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards