dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 3 december 2011

Av alexandra helander - 3 december 2011 21:49

Kors i taket!

Jag kollade mitt bloggvärde här på bloggen och min blogg är värd 5 957 kr blev jättechockad!

Många stora bloggar har liknande! Askul att bloggen går framåt så fort!!

HEJA BLOGGEN! 

 

Av alexandra helander - 3 december 2011 14:01

Hej!

Det var en som hade sätt en liten bit av täcke på Nevada när jag red i dag, och ville ha större bild!

Visst är det snyggt! Blått när verkligen Nevadas färg om jag får säga det!

Jag vet inte vad det är för märke men snyggt när det och det sitter jättebra på han enligt mig!

 

Av alexandra helander - 3 december 2011 12:46

Hej!

I dag började jag dagen med att rida Nevada! Härlig tur, fast det var riktigt kalt att rida, det vill jag lova! Jag skrittade bara en kort sväng, men jag fick ett tips av Agneta hur man verkligen kan hålla på bara genom att skritta på långa tyglar, så jag red runt på vägarna och gjorde sitvärsrörelse, 10 meters volter, och liknande!

Och när man rider hemmot brukar Nevada bli väldigt taggad för han vet att vi är påväg hem, men i dag satte jag han verkligen i arbete så han hade inte tid att tänka på något annat, och när vi väl skrittade hem låg han i en jämn fort med lagom tyngdpunkt i båda tyglarna! Han blir lätt att han lägger tyngden på en tygel men i dag var han riktigt duktig pojke! Han var lite tittig i dag och pigg, så jag kunde inte styra jättemycket med benen för då skulle han sprungit som en stucken gris, så i dag så var det "vikthjälperna" som fick styra, och han lyssnade super! Min älskar prins!

Kan en dag börja bättre?

Av alexandra helander - 3 december 2011 09:09

Jag vet att jag redan lagt ut denna film, men snacka om kämparglöd! Vem skulle inte gett upp i det läget?!

Den där tjejen är en hjälte!

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards