dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 22 december 2011

Av alexandra helander - 22 december 2011 21:22

Fick en fråga om jag kunde lägga ut någon bild på mina rosetter ifrån tävlingar.

Lite rolig fråga för jag håller precis på nu och tänker på hur jag ska hänga dom, för nu får jag inte plats med några mera så det är ett problem...

Men här kommer bilderna, om du eller nån annan har någon fråga så frågar jag på nästan allt!

       

Av alexandra helander - 22 december 2011 18:33

Hej!

I dag har jag och jenny ridit en sväng, och det gick bra, inge bråk när vi ska ifrån stallet som det nästan alltid är.

Men Nevada hade stått i ca 5 dar så man kan besriva han med två ord piggelin & tittig...

Men det var bara såå skönt att rida han igen, det var ett tag sedan nu men nu ska vi komma igång, och nån gång efter jul när det kommit mera snö då ska ni få se på riktigt fina vinterbilder!

Denna gång har jag verkligen planerat, ska bara snacka lite med jenny om en sak sedan kanske om jag ska "hyra in" en fotograf....

Och i dag när vi red så var det ju snö ute, såå skönt för man såg ju allt!

Alexandra    Snö

 

Av alexandra helander - 22 december 2011 10:52

Hej!

I dag var det ju skolavslutning och vi hade en "läxa" då, fast jag glömde den... XD

Men man skulle i alla fall ta med dig en sak man är stolt över, eller kanske ett fint minne, men som sagt så glömde jag, men jag skulle ha haft med ett pris ifrån när jag spelade basket.

När jag sa till mina kompisar att jag gått i basket (jag trodde dom visste) men det gjorde dom tydligen inte... Haha, alla blev jätteförvånade!

Men jag längtar tills i morron när jag ska få börja ha Siwan på beridarkursen.

Jag kommer ju lägga upp ett schema med vad jag ska göra med henne, om ni vill så kan jag lägga ut det på bloggen, men då får ni allt ta och skicka in en kommentar!

bild ifrån igår...

 

Av alexandra helander - 22 december 2011 07:37

Gud vad glad jag blir när jag ser mina läsarsiffror! 68 personer, och som jag sagt förut så ganske inte det är ingenting gemgörelse med alla andra, men alla har en början!

Och det blev ju en jättebra present ifrån er, just nu till min födelsedag och julafton!

Snart ska jag till skolan, i en timme! Varför kan man inte gå så länge varje dag, om en skola hade så skulle jag defenitift gå på den skolan!

 

arkivbild


Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards