dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 13 december 2011

Av alexandra helander - 13 december 2011 19:35

Jag fick en kommentar om att jag har fått jättebra stjänklar!


Och ja! Jag tänker mycket på min "grundsitts" och får Mycket råd, hjälp och tips av min coatch (Agneta)

Jag tänker ofta på att dom ska vara stilla och att man verkligen tar hjälp att stöden vid knät på sadeln, lägg ett "vilande" tryck där, men kläm absolut Inte! Även om du har en slöare häst som inte springer när du klämmer åt så skadar du dina höfter när du spänner dig, ibland på vissa bilder när jag rider kan jag se spänd ut men det är mest för jag är stadig och stabil!

                

lite långt bak med underbenet här

Av alexandra helander - 13 december 2011 19:06

Hej!

Jag vet att jag inte haft tummen upp på uppdatteringar som jag haft innan! Men det är såå mycket nu innan jul och min födelsedag! Båda med hästar, jul, och skolan! Jag har fått en inlämmingsuppgift i No.n och jag sattsar ju på så bra betyg som möjligt så vi har typ fått 3 lektioner på oss, 2 KvaR! Jag måste verkligen ta hem och jag ska fortsätta skriva så utförligt som jag gör nu!

Så jag har en hel del! Och det var ju planerat att jag skulle tävla på Söndag... Men dom planerna sprack!

Det gick sååå dåligt på hoppträningen, och jag går upp jättemycket i puls när jag hoppar och innan jag klarar det så Ingen hopptävling!

 

Men nu tänker vi glada tankar! Som att jag kanske ska ha Siwan på beridarkursen på lovet! Hoppas! För då blir det hårdkörning+att jag ska föröka komma henne närmare! Så hon verkligen vet att det är jag som kommer!

I förrgår (tror jag) var jag ute med wilma, hon var inte fotosugen men kolla in den lilla söta "hårtussen"! Kan man vara så söt utan att få böter?   

 

fotograf: Alexandra Helander

Tidigare månad - Senare månad

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
      1 2 3 4
5 6 7 8
9
10 11
12 13
14
15
16
17 18
19
20 21 22 23 24 25
26
27
28
29
30
31
<<< December 2011
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Skapa flashcards