dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 21 november 2011

Av alexandra helander - 21 november 2011 21:13

Som ni kanske vet så är jag tokkär i bling bling, och tror ni inte jag smälter för detta??


Åååå, detta skulle jag vilja ha som smyger sig fram vid kavajen...

 

Av alexandra helander - 21 november 2011 19:39

Hej jag har fått Många som skrivit till mig om att jag ska berätta om tävlingen som jag ska ha!

Det är flera stycken som har försökt bli länkade i min blogg på olika vis, men nu tänkte jag köra en tävling, och det är en tävling om en LÄNKNING på bloggen, och då kanske ni vill veta på ett ca hur många läsare jag har som kommer kanske till just DIG! Jag har mellan 30 och 70 läsare vaje dag, beroende på om jag bloggat eller inte!

Men ska vi dra tävlingen då?


Och tävlingen går till så att man gör/fixar en header (räcker med en bild med text) Så kommer jag göra ett inlägg där man får rösta vilken som är finast sen så kommer den då bli länkad på något vis (har inte bestämmt mig om jag ska skriva om personen och blogggen eller om den ska få gästblogga)

Men i alla fall så för att få bilder och mer info om tävlingen så slänger du in en kommentar med din mail så skickar jag lite bilder!

missa INTE denna tjans!

 

Av alexandra helander - 21 november 2011 19:05

Jag är med och tävlar om ett par JW-ridbyxer på jumpblog.bloggg.se!


Åååå vad snyggt med ett par sånna och en matchande outfit!


Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards