dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 13 november 2011

Av alexandra helander - 13 november 2011 20:36

Vill ni kanske att jag ska berätta lite om tävlingen??

Jo det började med att vi skulle vara 3 stycken som startade Siwan men ingen av dom kom så det blev bara jag som var ganska skönt då jag hade tid på mig att fixa allt och ta det lungt med framridningen!

Och jag tog tid på mig att fixa henne och knoppa henne så hon blev stilren!

Sen gick vi ut och skrittade i skogen och då klickade även bästa Sara Södergen några bilder på oss! Och sen så skrittade jag henne läänge i paddocken och travade igång lite lungt m.m

och hon var ganska så bråkig och stretade imot en hel del men efter ett tag så var det dags att gå in i ridhuset och förbereda sig för sin start och helt plötsligt så släppte hon och blev riktigt fin!

Och sen var det dags för start och i början så skyggade hon lite för musiken men det blev bättre efter ett tag! Och hon var riktigt duktig hon hoppade inte över staketet det ända var att hon blev lite ofukoserad mot slutet men det är något vi kommer ta tag i till nästa gång!

  


Och jag hade som mål att vi skulle få över 50% för att jag ville inte sattsa på seger eller placering jag gjorde det för Siwan Utbildning! Det är det viktigaste! Och jag ville att hon skulle vara lugn och trugg så hon kan få en bra framtid på alla tävlingsbanor! Och sen efter våran start så travade jag av och gick in i stallet då Nea kom och sa att jag hade över 60%! Och jag blev helt paff! Och sen så sa hon även att jag låg än så länge 1:a också!! Och då var det precis på gränsen ifrån tårar! Jag trodde inte det var sant! Sen kom dom sista startade och petade ner mig till 3:a men jag var inte sur alls! Bara glad att vi blev placerade! Och efter prisutdelningen så rusade jag till mamma och berättade allt sen så gick jag till Siwan som fick beröm 100 gånger om!

 



Jag kan inte fatta! Det var våran första tävling och Siwans första tävling och efter mycket träning och kämpande så kanske man fick lite lön för mödan, mitt liv har varit upp och ner efter allt som hänt under sommaren så har allt varit tråkigt och trist!

efter motgångar kommer framgångar....

 

Du har verkligen väckt känslor hos mig gumman....

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards