dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 14 november 2011

Av alexandra helander - 14 november 2011 22:48

Härligt Härligt att det kommer fler och fler som kommer till bloggen och stannar!

Nästan varje gång man möter någon så får man en peppande kommentar om bloggen! Härligt, det känns så mycket roligare och lättare att blogga när man vet att det finns människor som verkligen läser och följer mitt liv!


Jag fick en sak som någon ville jag skulle testa, och det är svårt att förklara men vil testar!

Jag ska skriva ett inlägg och låta det vara ute ett tag och sedan ta bort dom tråkiga/oviktiga inläggen så blir det roligare intryck på bloggen och det blir fler som läser!

Och vet ni vad, jag sitter och inväntar snygga header som några underbara männsikor gör åt mig!


Hoppas Ni mina underbara läsare stannar!

 

Av alexandra helander - 14 november 2011 10:27

I går när jag var i stallet och fixade Siwan så var det några av dom barnen som började rida när jag var stallvärdinna... men några av dom skulle i alla fall vara med i vild och busig klassen och en av dom kom fram till mig när jag skulle ut och rida och sa lycka till, hoppas det går bra, du är bäst! Och det lilla peppade mig så mycket och innan jag gick ut gav hon mig en kram, så söt! Men sen efter jag startat så kom hon även in i stallet när jag tog av Siwan sakerna, och då sa hon...

vi hade en uppgift i skolan att vi skulle berätta i grupper om man hade en förebild och vad den gjorde den till änns förebild m.m

Och gissa vad!? Hon ville berätta om mig, fy vad söt hon var! Sen kom hennes föräldrar och skulle hämta henne och det sista hon sa då var...

du är min förebild, jag ser upp till dig och om jag fick

önska en sak vore det att bli precis som dig! Du är världens bästa, jag

skulle vilja ha dig som min storasyster!


Att höra att man är någons förebild berör och hoppas bara jag inte gör henne besviken!

 


Puss och Kram  

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards