dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 3 november 2011

Av alexandra helander - 3 november 2011 21:17

Jag är inne och läser på johanna Grants blogg, och hittade detta inlägg, asså shit vad synd om henne, fattar ni hennes känsla, jag gör det och jag fattar inte hur jag skulle reagera i ett sådant läge!


Snälla läs detta rörande inlägg!

http://johannagrant.se/2011/06/20/nar-orden-inte-racker-till/ 

Han var så fin, snacka om hur långt dom skulle kommit....

 

En sak jag la märke till i texten var att hon hade hjälm och väst på sig, och jag har alltid hjälmen kvar på huvudet efter jag ridit och när jag håller på med hästen, en smart gräg

man slipper hjälmfrilla + SÄKERHETEN

Av alexandra helander - 3 november 2011 15:53

Haha, fick en liten rolig fråga här för att tag sedan...


Vad har du för ögonfärg, dina ögon är otroligt vackra! 

 

Först vill jag säga tack även om jag inte älskar mina ögon, dom är gröna, om jag skulle vilja ha en annan ögonfärg skulle det vara bruna, jag Älskar sånna som har bruna ögon, speciellt på killar! Så snyggt enligt mig!

Men som sagt så har jag mina gröna ögon som får duga...

 

   

 



Av alexandra helander - 3 november 2011 15:35

Hej! Nu är det fullt ös i min ridning! Jag kom precis hem ifrån hoppträningen då jag jobbade som banpersonal, snabbt hem och fixa lite, sedan så drar jag till nyby igen för dressyrträning!

Och i morron blir det bara mera! Det är bara på det, jag saknar lite av början av lovet, hehe.. bara slappa!


Och just det! ALLA har fått sitt skolfoto i går eller i dag, förutom jag! Jag vill också ha mitt!!! Så här blev förra årets..

Hahah, bara skoja, detta var inte i går!

Av alexandra helander - 3 november 2011 15:24

Hej! Jag har glömt att berätta att jag var på Naturhistoriska och Cosmonova i Tisdags!

Man gick ju in i rum med olika avdelningar, men alldra roligaste var människan (tror jag den hette)

Man fick göra flera roliga tester där och ett var att man skulle göra som sådant där blåsprov som man gör för polisen, hehe... jag låg typ 46 under vad man ska blåsa...

Och man kunde även gå in i ett "mörkerrum", så jag, simon och jessica går in där, Och när vi är där inne så petade Jessica på mig, och när vi kom ut så stod alla och skrattade och då sa mamma att man hade hört oss skrika... Pinsamt!!

Och sedan när vi skulle kolla på Cosmonova så satte jag mig nästan högst upp, jag fick nästan svindel... XD

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards