dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 2 november 2011

Av alexandra helander - 2 november 2011 19:52

Hej!


När jag och Jenny satt i stallet så hittade hon lite smickrande bilder enligt mig...


AHAHA!

kolla mönstret!


om jag skulle ha en fjording skulle jag klippa manen så här!


snittsigt!



Av alexandra helander - 2 november 2011 12:26

Hej! Jag har ju lovat er att berätta hur det gick på ridturen och hoppträingen...

Så vi kan väl börja med att berätta om ridturen med nevada! Det började med att jag inte kunde sova i natt så jag gick upp tidigt och mockade till Nevada, sen så städade jag till han nästan hela dagen! Och efter det så skulle jag och Jenny rida en sväng, och det var sol och mycket bra väder! Och ridturen gick riktigt bra också! Och Nevada skötte sig exemplariskt bra! Lilla prinsen...   


Sen så åkte jag till hoppträningen och jag var inte alls taggad! Var mera lite sur för jag fick Hugo... Och vi var bara 3 stycken! Värsta privatlektionen! Men jag var inte speciellt taggad, men jag började smått känna på han och det gick okej. Sen så började vi "hoppa" en liten övning, och det var inte den övningen som passade Hugo perfekt (mycket svängar) men jag var mycket nöjd med han! Och sen så började vi hoppa en kombination och jag tog det lite colt och det gick bra och efter varje hopp som gick så "litade" jag mer på honom och sista hoppet var Underbart! Den känslan vill jag ha mera av! Och när jag travade av så fick jag massa hjälp av Maria och shit vad fin han är när den "riktiga" hästen kommer fram! Och Maria sa efter lektionen att hon tyckte det var på tiden att skaffa en ny tävlingsponny i hoppningen...

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
  1 2 3 4 5 6
7 8 9 10 11 12 13
14 15
16
17 18 19 20
21 22 23 24 25 26 27
28
29 30
<<< November 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards