dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg under oktober 2011

Av alexandra helander - 24 oktober 2011 17:03

Ååååå vad jag var taggad till hoppträningen! Men jag fick ett mess av Linn där det står att jag har Palle!

Jag får Alltid "sega" hästar, nu vill jag ha en pigg häst! En ny utmaning, inte bara sitta och "fisköra"

nu vill jag testa mera pigga hästar med go och det blir en utmaning då jag bara har fått hästar man

får driva tills man stupar! Och jag har haft ont i huvudet och nej vad jag inte vill ha Palle!


Han var den första jag red när jag red i tävlingsgruppen, så här såg det ut då...

    


Puss och Kram, får se om jag överlever...   

Av alexandra helander - 24 oktober 2011 07:39

Jaha, då var det skolan nästa då! Herregud vad skönt att det är höstlov nästa vecka! När jag kommit hem från skolan kan jag kanske berätta lite om min vecka och vad jag ska hitta på på lovet...

Min klass går till halv 4 i dag, ganska taskligt av skolan enligt mig, vi har det värsta schemat på hela skolan!


 

Av alexandra helander - 23 oktober 2011 21:30

Ännu ett tack till Lina Dolk (liinadolk.blogg.se) som länkade mig, har gett mig mycket läsare! Hoppas ni stannar! Tänkte skriva lite om henne här på bloggen!

 

Casanova-

Casanova är Linas 5 åriga C-ponny, han är jättefin och jag tycker att han har riktigt bra hoppteknik för att vara en dressyrponny, och nu ska dom sälja han som är mycket tråkigt, han ät otroligt fin och jag hoppas att han kommer till något som sattsar högt, då han verkligen ha den kappsasiteten!

 

Sir Owein-

Är Linas 4 åriga B-ponny, han har otroligt fina gångarter och är mycket fin och väluppfostras för sin ålder! Han

kommer inom kort bli till salu..

 

E-type-

Är storhästen Lina och hennes syster Elin rider...

Jag tycker han verkar jättefin och riktigt mysig, Lina verkar rida han super och här kommer några fina bilder på dom!!

 

OjOj-

Är Linas ponny som hon tävlade SM 2011 med! Han är underbart fin och dom två kommer gå såå långt tillsammans! Han tycker jag Lina ska vara stålt över!


Lycka till med dig och dina hästar!



 

Av alexandra helander - 23 oktober 2011 20:51

I dag var det ju Familjedag på nyby torshälla ridklubb! Jag tog lite kort, så varsegod...


 

dom hade shoppat lite nya saker, visst var denna snygg!

 

det var mycket folk vid loppisen, mycket roligt!

 

lotter såldes det!

 

Ansiksmålningen var poppis!

 

det kom en masör som visade hur man maserar en häst!

   

man fick testa på fyrhjurlingar

 

speedway killarna fick testa på något nytt!

 

Agility!

Av alexandra helander - 23 oktober 2011 20:26

Hej! Jag skulle vilja ha lite hjälp!


Är det nån blogg eller nån annan som har pratat om min blogg, jag har fått mycket nya läsare och jag vill gärna vet om det är nån som skrivit om min blogg!

Finns det nån som vet var mina Underbara läsare kommer ifrån!

Sitter här och kollar blogg efter blogg...

 


Snälla hjälp mig hitta den underbara blogg som skrivit om min!   


Av alexandra helander - 23 oktober 2011 20:23

Hahahah!! Det har kommit en ny film om den där helt sjuka tjejen som hoppar exakt som en häst!

 Kolla asåå!



Har ni testat? Jag klarade 3 meter sen så hoppade nästan knäna ur led!!


Av alexandra helander - 23 oktober 2011 17:06

kolla in världens sötaste katt! Alltså min lilla sötnos! Hon heter Maja (om ni vill ha en presentation av henne så släng in en kommnetar)


När jag öppnade dörren såg hon ut så här, hon väntade nog på jultomten så spänd hon var!   


 

Av alexandra helander - 23 oktober 2011 08:54

Visst verkar det bli fint väder i dag, så jag kände mig manad att gå ut och ta kort! Här är lite av resultatet!   


    


Puss och Kram   

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards