dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 28 oktober 2011

Av alexandra helander - 28 oktober 2011 20:06

Vilket tycker "vi" är snyggast?

Jag tycker schockemöle schabraken är så snygga, men var passat brodyren bäst? 

* Nere i högra hörnet, vågrätt  

* på högra "kortsidan", lodrätt

 

 

Vad är snyggast?

Av alexandra helander - 28 oktober 2011 18:19

Är det bara jag som är helt SÅLD på denna låten, hittade inte men bästa verisionen men denna får duga...


 


Den får mig tänka på kärlek, sådant man älskar, jag tänker för det första på... Nevada... han får mitt hjärta slå ett snäpp högre, utmanar mig själv, hittar mig själv, söker djupare, han är en underbar vän som jag Inte vill släppa! Det jag tänker på är att han är 18 år, min önskan över hela världen är att han alltid finns hos mig, jag vill alltid ha han hos mig, så fort jag är ledsen startar jag datan och då ser jag han på skärmen, jag älskar dig gubben...

du höjer min puls och får mitt hjärta att veta vad jag behöver

Jag vill aldrig släppa dig!

 

Av alexandra helander - 28 oktober 2011 18:08

I torsdags så red jag ju dressyr på Siwan och det gick väl inte precis så bra, hon tog mest bettet och drog, lyssnade inte på den vändande sjänkeln och så men vi får hoppas på att hon känns bättre till gångerna framöver! Annars får vi se hur det blir med det dära tävlingen, men jag hoppas på att jag ska kunna tävla! Jag vill verkligen det nu då jag ställt in mig på det och det skulle vara Helt Underbart att få tävla c-ponny igen! OjOj, jag ska tävla C-PONNY! Ska bli så kul! Hoppas bara på att det går bra!   

Sedan jag börjat rida henne har jag verkligen utmanat mig och lärt mig Mycket! Ponny man inte tror lär en mycket, eller jag hon lär mig och jag "lär" henne, hon är ju inte så mycket utbilldad ännu!



Siwan
Av alexandra helander - 28 oktober 2011 17:58

Hej! Förlåt för dålig uppdattering! Men nu kan jag väl berätta lite om fotograferingen i Onsdags...


Som sagt så tog min lillebror Simon kort på mig och Nevada och jag hade stressat som tusan innan och det började bli mörkt så jag var typ sjöblöt av svett som hade stressat som en tok! Och det märktes nog på Nevada, han var otålig lyssnade inte... Men jag hade bestämt mig för att jag Skulle ta kort, så det blev inte många bra men några i alla fall! Här kommer en, dom kanske kommer komma upp lite då och då...


Duger denna?

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards