dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 6 oktober 2011

Av alexandra helander - 6 oktober 2011 16:14

Fick detta tips av Saras blogg som jag tyckte var roligt! (sarasodergren.blogg.se)


Finn "Fyra" Fel! Den som hittar alla fyra fel vinner en länkning av MIG!

 

 

 

Av alexandra helander - 6 oktober 2011 15:36

Hej på er! Tänkte passa på att säga till dom i min klass att jag mår bra nu då jag åkte hem för jag hade inte ätit nått på hela dan och kände mig yr...

Men nu mår jag bra efter lite mat i magen!

ibland skulle man vilja ha en mat och sovklocka!

 

Av alexandra helander - 6 oktober 2011 13:22

Hjälp alla tävlingsryttare med denna namninsammling på att dom inte ska höja licensavgiften till nästa år! Den kostar tillräckligt!

 http://namninsamling.se/index.php?sida=2&nid=5907


Av alexandra helander - 6 oktober 2011 06:33

Hejsan svejsan! I går så "hade" ju jag Nevada och han mådde inte så bra i går morrse så Jenny kom tilll stallet för att kolla om han hade någon feber men det hade han inte så vi skrittade ut en sväng i skogen på låång tygel, och han skötte sig mycket bra, men när vi kom in så hosstade han lite, så han är inte helt ok... Men i dag så kommer han troligen vila. Men i dag så ska jag tilll nyby och rida dressyr för Sofie! Och i dag så kommer jag troligen rida lilla Siwan! Och på fredag ska jag rida STora Wotis! Hehe, vi får väl se hur det går! Men sedan på Lördag ska jag rida Nevada med Camilla och Suss Och sedan på Söndag har jag inte bestämt vad jag ska göra med honom ännu!

Detta är Wotis och Nevada!

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards