dröm inte, tro inte, gör det....

Alla inlägg den 27 oktober 2011

Av alexandra helander - 27 oktober 2011 16:23

OjOjOj! Jag är Riktigt tävlingssugen! Det låter verkligen inte som mig, jag vet! Men jag känner även att jag måste ta itur med det nu! Och jag ska tävla den 13 November! Och då ska jag tävla Siwan i dressyr och hon har aldrig tävlat tidigare så det ska bli en utmaning, vi kanske inte enns kommer in på banan, inte för jag tror att hon är sån men vissa hästar ändras helt på tävling, och hon drar sig extremt mycket till andra hästar så det gäller att "rama in" när vi rider brevid dressyrstaketet, och så blir hon väldigt stark och pigg på raksträcker i galoppen så det gäller att vara berädd där annars blir det nog ett hopp över dressyrstaketer också! Men jag vet inte hur hon är! Jag ska i alla fall rida henne en Hel del nu så henne ska jag nog hinna hitta innan tävlingen! Jag ska ex rida henne i dag, jag har nämnligen "mutat" min dressyrtränare med att om jag få ha siwan 4 gånger till så bjuder jag på tårta! Och hon gick med på det! Hehe...... Nu ska det bjudas på tårta!

Snart blir det "närvträning" igen...

Av alexandra helander - 27 oktober 2011 07:22

I går tog jag lite bilder med Nevada, jag kan sammanfatta det som att ingen av oss var på humör, men jag ska snart till skolan så ni får uppdattering om det senare i dag!


Smakprov?

 

Presentation

Fråga mig

3 besvarade frågor

Kalender

Ti On To Fr
          1
2
3 4 5 6
7
8
9
10
11
12
13
14 15
16
17 18 19 20 21 22 23
24 25
26
27 28 29 30
31
<<< Oktober 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

Länkar

RSS

Besöksstatistik


Ovido - Quiz & Flashcards